Shopping!

Hellu !!
Har fått massa strangekommentarer typ?? till exempel att jag är wb kissie :s märkligt....haha. Kan bara säga att de ee faaaalskt!
Men idag ahr jag iaf först varit i skolan. Skitskön dag,såg film på MIN data haha hade med mig den va ute på internet o så ^^ sen typ skulle alla 7:or visa pp profilerna vi har till sexorna. Jag har scen- drama,musik & film. Sen slitade vi halv ett :D !!
Efter school åkte jag till forum & shoppade lite. Hade ju min väska med datan i och amssa påsar,tungt. Och när jag av på bussen råkade jag gå av fel station!! Klantigt ?? haha. Och ist fick gå vääääärsta uppförsbacken. So me -.-' haha sen en till klantig sak var att i dag skulle jag ha börjat på streetdance :D och när jag väl va där,så hade de skjutit upp det en vecka. SUCK!!! Men nu bilder på vad jag har köpt =)

dagens shopping:

Bodybutter från thebodyshop,cherry. Tycker den luktar mke gott!! 165:-

Smurftröja,söt! Från zara 179:-

Dansskor,reebok / stadium 599:-

 

 

Sen blev de även mina favvochips,popcorn & ben & jerry's och japp jag älskar att inte vara duktig så jag kör godislördagar som ist vilken dag som helst! hehe. Men ska inte vräka i mig allt än,eller okej har redan ätit halva chipspåsen hahaha. Kommer bli fet som en ballong :P  men de är så gott!! Haha. Får försöka spara till freedaag!!

 

Puss på kinden!


Kommentarer
Postat av: kajsaa!

vad söt " smurftröja"

2010-01-30 @ 00:38:23
URL: http://flikkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0